zaterdag 16 juli 2011

Scheitober

Net in een restaurant gegeten met de slechtste ober die ik ooit gezien heb, zo slecht dat we het teveel gegeven kleingeld zijn gaan terugvragen xD.
Borden wegpakken zonder ook maar een woord gezegd te hebben, rekening nog geen minuut later op de tafel pleuren en gelijk weer weg lopen. Geld weggraaien en niet eend bedanken ofzo! Grr daar kan ik zo slecht tegen! Ik zweer het, als ik me zo zo gedragen in Rhijnauwen zou ik letterlijk het grindpad opgeschopt worden! Dus toen ben ik naar binnen gelopen en de per ongeluk(!) gegeven fooi terug gaan vragen (tot groot vermaak van de anderen :p) wat hij met een onverstaanbaar gebrom (vloeken?) teruggaf.... Lul -_-'.....

Oja ps: de buschauffeurs hier rijden slechter dan ik op mijn eerste rijles! Ze kunnen met een automatische versnellingsbak nog niet eens normaal optrekken en remmen! :s tf?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten