zaterdag 9 juli 2011

Sabato 9 Luglio

Nou dat begon leuk... We zouden vandaag een excursie hebben. En we moesten om half 10 voor de school verzamelen, maar toen ik daar aankwam was er niemand en de school was dicht! TF?! Maar goed ik dacht, ik kan hier staan en me leven verneuken of ik ga even rondkijken of ik misschien iemand van de school zie.
Ik ben naar de bushalte gelopen waar we eergisteren toen we naar de pizzeria gingen hadden staan wachten, en daar zag ik een bekend gezicht, namelijk van een meisje uit mijn klas. Dus ik dacht dat de rest daar ook was, maar dat was niet zo, zij had ook voor de deur staan wachten maar omdag er niemand was, was ze naar de bushalte gelopen om naar huis te gaan.
Dus ik dacht nou dan ga ik ook maar naar huis. Maar halverwege op de weg naar huis leek het me een beter idee om maar te proberen of ik iemand van de school telefonisch kon bereiken.
Toen ik terug naar de school liep zag ik de 2 russische meisjes van de school die het 2e niveau deden, dus heb ik even met hun voor de school staan wachten, en toen kwam de mexiaanse gast uit miin klas er ook. Dus hebben we tot 10:50 voor de school gestaan en besloten, omdat er niemand meer kwam, om dan maar zelf naar de stad te gaan.

Duss... Toen zijn we naar cinecittà gegaan, een van de grote filmstudio's in Italië. Wat een soort van museum was. Maar het museum was een paar films en foto's tamelijk simpel. En om echt de studio's te zien moest je met een gids en die 25,- (!) euro dus dat vonden we een beetje veel. Maar het was opzich we de moeite waard.

En aan het einde zijn we nog naar een shopping mall gegaan. En daar wat gegeten. Dus uiteindelijk was het wel een leuke dag ;).

Het enige is dat het hier fucking 35C is! Dus dat is niet zo comfortabel. Maar het went.

That's it.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten